Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Beyer - Hunter [Declined]

Go down 
AuthorMessage
Beyer
Guest




Beyer - Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Beyer - Hunter [Declined]   Beyer - Hunter [Declined] Icon_minitimeFri Mar 21, 2008 9:22 pm

Hej. Mitt namn är Alexander Beyer (89) Har vent med mic och jag skulle kunna vara tillgänglig för raid nästan vilka tider som helst mellan 16 och 22 hela veckan. Min karaktär:

Karaktär Info:

Beyer (70) Dwarf Hunter, med denna karaktär har jag spelat på i drygt 19 dagar, men jag har över 150 dagar med min mage (som tyvärr ligger på en annan server)
Har inte riktigt haft nån guild med denna karaktären eftersom jag inte spelat seriöst föränn på senare tid.
Har inte haft behov av proffessions riktigt som jag skrev precis har inte lirat så mycket på denna som jag skulle

Har en herrans massa alts:
Mage 70 (Scarshield Legion)
Warrior 63 (Boulderfist)
Priest 47 (Chormaggus)
Paladin 45 (Hakkar)
och en massa runt lvl 30

Frågor om min karaktär:

Vilken roll hade du tänkt dig i raids?
Dps, md, traps

Vad har du för specc?
43/18/0

Varför har du valt denna speccen?
Var MM innan men en kompis rekommendera detta, kalla mig godhjärtad men jag tog hans ord på det, kan tänkta mig respecca om ni vill

Vad har du för gear?
Det mesta blått, men jag försöker jobba upp det för tillfället


Fråger angående raiding

Vad har du för raiding experience?
Började med WoW relativt sent så jag hann inte med pre tbc, men har haft mycket exp i Karazhan med min mage, och lite inom gruul.

Vilka heroics har du access till på din main?
Alla

Vilka attunements har du?
Bara Karazhan för tillfället

Hur förbereder du dig för en raid?
In game: fyller på med pots, rep guld, raid pots osv
Irl: Försöker eliminera stör moment och object

Vad har du för consumables med dig till en raid?
massor av Mana pot till att börja med, sen finns det ju vissa andra grejer till olika raid, tex gruul pot, tk hp/mana pots. Har jag glömt nåt får ni gärna säga till mig

Andra frågor
Vilket är ditt personliga mål med WoW?
Att ha kul, när allt kommer omkring. Att skaffa nya kontakter. Det är väl rätt många som tycker att man ska bli bäst och att ha de bästa gearet men jag bryr mig inte så mycket om hur bra gear man har så länge de är ok.

Varför vill du joina Kkthxbai samt varför lämnade du din gamla guild?
Hade inte nån guild innan. Men jag vill gå med i Kkthxbai eftersom jag vill känna mig att jag är med i nån bra guild, men också att jag får raiding exp.

tack för att ni lyssnat på mig. - Beyer
Back to top Go down
Cobaltranger




Posts : 9
Join date : 2008-03-12

Beyer - Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Beyer - Hunter [Declined]   Beyer - Hunter [Declined] Icon_minitimeSat Mar 22, 2008 12:24 am

Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Beyer
Back to top Go down
Cobaltranger




Posts : 9
Join date : 2008-03-12

Beyer - Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Beyer - Hunter [Declined]   Beyer - Hunter [Declined] Icon_minitimeSat Mar 22, 2008 12:39 am

Du ligger väldigt långt efter oss gear mässigt, samt jag kan inte veta ifall du verkligen försöker fixa gear när ja bara ser en gladiator del etc.
Ansökan avslagen. Lycka till med guildsökandet
Back to top Go down
Sponsored content





Beyer - Hunter [Declined] Empty
PostSubject: Re: Beyer - Hunter [Declined]   Beyer - Hunter [Declined] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Beyer - Hunter [Declined]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nakera Hunter lvl 70! [Declined]
» applivation [Declined]
» Uhurian. 70 Paladin [Declined]
» Apply till guilden [Declined]
» Nakera Hunter lvl 70!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applications-
Jump to: