Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Nakera Hunter lvl 70! [Declined]

Go down 
+2
Rosaranger
Nakera
6 posters
AuthorMessage
Nakera




Posts : 5
Join date : 2008-03-19
Age : 35

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 4:16 pm

1. Namn: Jaocb Game name Nakera

2. Födelseår: jag är från 1988 och är 19 år.

3. Har du Ventrilo?: Ventrilo mix,

4. Har du en fungerande mic?: klart.

5. Vilka tider är du tillgänglig för att raida?: [Ex. Måndag 19-22, Tisdag 15-20] Alla dagar, om jag inte måste jobba. Eller ska träffa mina polare eller tjejen.

Karaktärsinfo
6. Namn: [på karaktären du applyar med. Nakera

7. Ras/klass: [ex. Undead Warlock] Har en undead Warrior, och den här huntern. Night elf.

8. Server: Hord lvl 70 warrior (Ahn'Qiraj) Night elf hunter (Bouldersfist)

9. Total speltid: [Din mains /played] Nakera. typ 5 10 timmar.

10. Guild-historia: [Namnge några föredetta guilder samt din roll eller rank i dem.] var i soul men lämna den, dom bråka osv. Så jag orkade inte med det längre..

11. Professions: [Vilka du har samt skill] (Dragonscale Leatherworking 375 and skinning 375) (Fishing 375) (Cooking 375) (frist Aid 375) Kan Göra imba kits och food..

12. Kort beskrivning av dina alts: [Klass, /played samt professions] Warrior undead, lvl 70 Bs mining 375. Priest lvl 50 encahnter och Taloring,

Frågor om din karaktär
13. Vilken roll hade du tänkt dig i raids? Trap Md kite. imba dps..

[Berätta vilken roll du vill ha. Din specc och gear kommer utvärderas utifrån detta. Gärna med flera meningar. Ex. Shadow priest, Healing shaman.] Talents mm, här får ni hemsida http://www.wowhead.com/?talent=cxbZVgbRVzGxstIu00z

14. Vad har du för specc? jag är mm..
[Ex. 20 (Discipline) (/ 41 (Holy) / 0 (Shadow)] :::: (Beast / 7) (Marksmanship / 43) (Survival / 11)

15. Varför har du valt denna speccen? imba dps.. och jag tycker om det.

[Berätta varför du valt den, samt för- och nackdelar.] för att jag tycker den är bra?

16. Vad har du för gear? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&n=Nakera (8288 Hp) (Mana 6928) (Crit24.21% Crit Chance 8.47%) (attack power 2054)

[LÄNKA TILL DIN ARMORYPROFIL. Bry dig inte om att göra en application om du inte länkar till din profil.] XD ok!

Frågor angående raiding
17. Vad har du för raiding experience? ZG MC Blw) karazhan Gruul ZA SSc Tk MC ZG BLW..

[Berätta vilka instancer du har clearat, ta gärna med de från pre-TBC.] bara Gruul kara zg mc och alla heroic.

18. Vilka heroics har du access till på din main?har alla heroic keys. och karazhan key. och Arc key
[Ex. Hellfire Citadel/Coilfang Reservoir/Auchindoun/Tempest Keep/Caverns of Time] Tk needar du inte mera, samma med ssc, men har alla keys utan Sh ony Bt tror jag..

19. Vilka attunements har du? karazhan MC Naxxramas Blw, and ubrs key. not ony
[Ex. MC/Onyxia/BWL/Naxxramas/Karazhan/Mount Hyjal/Black Temple]

20. Hur förbereder du dig för en raid? jag gör food med agi stamina, Bandages. Potions med agi och mana pot.

21. Vad har du för consumables med dig till en raid?
[Ex. potions, reagents, oils, bandages...] potions mana agi.. agi food med stamina. Bandages typ 20.

Andra frågor
Ta dig tid att svara på dessa frågor. Detta är dom viktigaste frågorna i din application.

22. Vilket är ditt personliga mål med WoW? Jag tycker det är kul, min bror spelar det. och jag tycker om Raids. och en trevlig och rolig guild.

23. Varför vill du joina Kkthxbai samt varför lämnade du din gamla guild? för att den är svensk, och min föra var inte den bästa. Souls. Dom Bråka i Raid osv.. mkt wipes.

24. Om vill du tillägga något skriv det här. :::: Tack så mkt, för eran tid med mitt apply ::::


Last edited by Nakera on Wed Mar 19, 2008 8:03 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
http://www.wow-loot.com
Rosaranger
Admin
Rosaranger


Posts : 38
Join date : 2008-03-12
Location : Linköping

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 5:13 pm

Jag tog mig tid att editera bort alla färger från din post så man kan läsa vad du har skrivit.

Quote :
5. Vilka tider är du tillgänglig för att raida?: [Ex. Måndag 19-22, Tisdag 15-20] Alla dagar, om jag inte måste jobba. Eller ska träffa mina polare eller tjejen
.

När jobbar du då? Hur ofta är du med polare/tjejen? jobbar du 4 dagar i veckan samt är med polare/tjejen 2 dagar i veckan så blir det ju inte mycket över att spela. Vi kräver hög attendence då vi bara har 3 raids i veckan.


Quote :
9. Total speltid: [Din mains /played] Nakera. typ 5 10 hours

??

Quote :
18. Vilka heroics har du access till på din main?har alla heroic keys. och karazhan key. och Arc key
[Ex. Hellfire Citadel/Coilfang Reservoir/Auchindoun/Tempest Keep/Caverns of Time] Tk needar du inte mera, samma med ssc, men har alla keys utan Sh ony Bt tror jag..

Nej det är möjligt att man inte behöver dom, men det är fortfarande intressant att veta om du har lagt ner tid på att fixa det.


Du får vänta på ett svar från Cobaltranger för ett detinitivt svar på om du blir accepterad eller inte. Jag hade bara några följdfrågor Wink
Back to top Go down
http://kkthxbai.up-your.com
eVisolpxe




Posts : 12
Join date : 2008-03-12
Age : 34
Location : Linköping

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 6:47 pm

För mig känns det som om du har lagt ner 5 min på applyn. Som Rosa redan har sagt skulle vi vilja veta vilka dagar som du kan raida. Sen är det upp till Cobolt ifall vi behöver en hunter till.
Back to top Go down
Nakera




Posts : 5
Join date : 2008-03-19
Age : 35

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Dagar. osv..   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 7:10 pm

jag spelar väl varje dag, men ibland måste jag ju plugga och jobba med mina material.
Är väl med tjejen nån gång i helgen kanske och mina polare, borta i skolan månda till fredan, kommer väl hem kl 2 4.

Färgerna på täckte tog en jävla tid, mera en allt annat. skulle vara lättare att se vad jag skrev och så.. men aja skitsamma, orka göra om det...
Back to top Go down
http://www.wow-loot.com
Nakera




Posts : 5
Join date : 2008-03-19
Age : 35

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: XD   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 7:11 pm

PS min apply såg mkt snyggare ut förut, tycker jag dåra..
Back to top Go down
http://www.wow-loot.com
Rosaranger
Admin
Rosaranger


Posts : 38
Join date : 2008-03-12
Location : Linköping

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 7:30 pm

Nakera wrote:
PS min apply såg mkt snyggare ut förut, tycker jag dåra..
Men det gjorde inte jag. Jag såg knappt ett ord av vad du skrivit.
sen
eVisolpxe wrote:
Som Rosa redan har sagt skulle vi vilja veta vilka dagar som du kan raida.
Du har fortfarande inte svarat på vilka dagar.

Vi raidar
Lördag 14-18
Söndag 18-23
Måndag 19-23

Du ska helst vara närvarande på alla. Minst 2 av 3 per vecka.
Back to top Go down
http://kkthxbai.up-your.com
Nakera




Posts : 5
Join date : 2008-03-19
Age : 35

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: XD   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeWed Mar 19, 2008 8:09 pm

aa ok lungt.. har en copy en då så =) men asså om jag inte kan komma till raid. då säger jag till.. Men brukar oftast kunna varje gång.
Lördag 14-18 kan jag..
Söndag 18-23 kan jag ..
Måndag 19-23 kan jag...

Om jag inte kan komma, då är det för Hord guild needar mig 100% eller Gf..
Back to top Go down
http://www.wow-loot.com
Iceranger




Posts : 11
Join date : 2008-03-12

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeThu Mar 20, 2008 12:37 am

Nakera wrote:
Om jag inte kan komma, då är det för Hord guild needar mig 100% eller Gf..

Så det här är en alt? Om du prioriterar en annan char tycker jag personligen inte detta är rätt guild för dig.
Back to top Go down
AzzieMaD

AzzieMaD


Posts : 6
Join date : 2008-03-12

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeThu Mar 20, 2008 12:56 am

Ice du suger ju!
Du kan ju inte heala på Emeriss LOL lol!
Back to top Go down
Cobaltranger




Posts : 9
Join date : 2008-03-12

Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitimeThu Mar 20, 2008 1:05 am

Avslagen.
Lycka till med guildsökandet
Back to top Go down
Sponsored content





Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Empty
PostSubject: Re: Nakera Hunter lvl 70! [Declined]   Nakera Hunter lvl 70!  [Declined] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Nakera Hunter lvl 70! [Declined]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Nakera Hunter lvl 70!
» Beyer - Hunter [Declined]
» applivation [Declined]
» Uhurian. 70 Paladin [Declined]
» Apply till guilden [Declined]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applications-
Jump to: